Pengalaman malam pertama

 
pinit fg en rect gray 28 Pengalaman malam pertama

Cerita pasal pengalaman malam pertama pengantin baru ni mesti ada org yang ingat pengalaman malam pertama perkahwinan.Tapi memang la best melalui malam pertama perkahwinan.Kalau dulu tidur sorang, sekarang dah ada teman sebelah.Kalau dulu makan sorang, sekarang ada teman makan..bukan tu jer siap masakkan lagi.

Pahit manis hidup bersama memang ada.Gurau bergaduh tu adalah adat.Kita ditemukan atau dijodohkan dengan pasangan yg berlainan dengan jiwa dan naluri kita.Yang kita perlu cari selama ini adalah persamaan yg kedua-duanya ada.Jangan cari perbezaan.Kalau cari perbezaan memang banyak.Maklumlah masing-masing dilahirkan didalam keluarga yang berbeza latar belakang, cara dan suasana yang berbeza.Semasa bercinta mungkin ada yg kita nak nampak.Bila dah kahwin macam-macam perangai yg kita tak pernah nampak sebelum nie terkeluar.

Ok.Berbalik dengan kisah pengalaman malam pertama tadi, memang pengalaman malam pertama ni semua indah belaka.Mana ada yg tak indah.Cerita macamam nie tidak juga divideokan.Itu adalah rahsia rumah tangga yang perlu disimpan oleh pasangan yg berkahwin.

Saya ada jumpa Tips Menarik Malam Pertama Pengantin – Jom Tengok

Carian

  • cerita malam pertama
  • pengalaman malam pertama perkahwinan
  • pengalaman malam pertama
  • blog pengalaman malam pertama
  • cerita malam perkahwinan
  • cerita pengalaman malam pertama
  • cerita panas
  • kisah malam pengantin
  • cerita malam kahwin
  • kisah pengalaman malam pertama

Related posts:

ADD YOUR COMMENT

CommentLuv badge